livsenergi

En sida om att hitta en sund livsstil och mer energi i vardagen.

Laddat batterierna

Publicerad 2012-03-25 23:05:35 i Hälsa

Har du laddat batterierna i helgen? Jag har laddat batterierna med musikalen "Dirty dancing" på China teatern och en god middag med härligt sällskap i kväll. En skön avslutning på helgen. Vid ett liveuppträdande så kan man verkligen prata om energiutbyte! Skådespelarna levererar med en otrolig energi om det är bra och publiken ger en direkt feedback på det. När var du och såg något live senast?
Nu är det dags att varva ner och krama kudden. Imorgon börjar min "vårhälsovecka". Lite extra omsorg om mig själv och vad jag äter och gör. :) Ibland är det sunt att vara lite osund. :)
Jag var bara tvungen att ta en bild på efterrätten innan jag satte tänderna i den för den såg så god ut. Det var den också! Smördeg med mandelkräm, äpple och kanelglass.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Engberg

Jag har så länge jag kan minnas varit intresserad av hälsa och beteendeförändringar och läser därför nu till hälsopedagog på GIH, Gymnastik och idrottshögskolan i Stockholm. Det är en treårig utbildning med allt från fysisk aktivitet och beteendevetenskap till ekonomiska kalkyler för hälsoinsatser.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela