livsenergi

En sida om att hitta en sund livsstil och mer energi i vardagen.

Styrketräning och intervaller

Publicerad 2012-12-28 17:45:32 i Träning

Nu är det lite ledigt och det är skönt att ha lite mer tid för familj och träning. Det har nyligen öppnats ett Puls & Träning gym i kvarteren och det är verkligen välkommet från min sida. Det är inte stort men det är så att det går bra att träna styrketräning och springa intervaller i alla fall. Och det är ju det viktigaste. ;) Jag hoppas att ni har en skön ledighet och känner er taggade för ett nytt träningsår. :)

God fortsättning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Engberg

Jag har så länge jag kan minnas varit intresserad av hälsa och beteendeförändringar och läser därför nu till hälsopedagog på GIH, Gymnastik och idrottshögskolan i Stockholm. Det är en treårig utbildning med allt från fysisk aktivitet och beteendevetenskap till ekonomiska kalkyler för hälsoinsatser.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela