livsenergi

En sida om att hitta en sund livsstil och mer energi i vardagen.

Tid för biopsin på fredag.

Publicerad 2012-06-11 20:47:56 i Hälsa

Idag har jag fått samtal från läkaren på Astrid Lindrens barnsjukhus. Han vill att Norah ska få göra biopsin så fort som möjligt och vi fick tid på fredag. Då får Norah inte vara förkyld eller hosta... När jag hämtade henne på förskolan idag så klagade hon på att det kliade i näsan och att hon kände sig lite hängig. Hon började snora. Förkylningen är ett faktum. Jag hoppas fortfarande att hon ska vara tillräckligt bra på fredag.. Hon har inte varit förkyld på flera månader, varför nu?? Ja, ja vi håller tummarna. Nu ska jag ta mig ett kvällsmål i ren fitnessanda, lättkesella med funlight sötad med Stevia. Så gott och enkelt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Engberg

Jag har så länge jag kan minnas varit intresserad av hälsa och beteendeförändringar och läser därför nu till hälsopedagog på GIH, Gymnastik och idrottshögskolan i Stockholm. Det är en treårig utbildning med allt från fysisk aktivitet och beteendevetenskap till ekonomiska kalkyler för hälsoinsatser.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela