livsenergi

En sida om att hitta en sund livsstil och mer energi i vardagen.

Kostnadsfri coachning!

Publicerad 2012-04-09 21:41:47 i Hälsa

Som ni säkert redan vet så utbildar jag mig äntligen inom det jag verkligen brinner för- hälsa. Jag letar nu efter en person som vill ha hjälp med att förbättra sin livsstil och nå nya mål. Skriv till mig och berätta varför just du skulle få hjälp med att förbättra din livsstil så har du chansen att under åtta veckor få hjälp av mig kostnadsfritt. Jag vill få presentera målsättning, tillvägagångssätt och resultat här på bloggen. Sätt igång och berätta varför just du ska få chansen! Lägg gärna in en kommentar här så att jag kan gå in på din eventuella blogg också och får veta mer om dig. :) [email protected]

Skörda bara den frukt du vill ha, låt de andra va.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Engberg

Jag har så länge jag kan minnas varit intresserad av hälsa och beteendeförändringar och läser därför nu till hälsopedagog på GIH, Gymnastik och idrottshögskolan i Stockholm. Det är en treårig utbildning med allt från fysisk aktivitet och beteendevetenskap till ekonomiska kalkyler för hälsoinsatser.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela