livsenergi

En sida om att hitta en sund livsstil och mer energi i vardagen.

Skonsam yoga

Publicerad 2012-03-19 14:31:27 i

Efter att jag fick influensan efter en stressig period förra veckan så har jag i te kunnat träna sedan dess. Jag känner mig mycket bättre nu och har bara lite förkylning kvar nu. Det gjorde att jag fick sådan lust att komma igång igen och jag tog fram min "15 minuter skonsam yoga" bok skriven av Louise Grime. En härlig mjukstart. Boken innehåller en DVD med 4 15 minuters program. Jag gjorde alla fyra men hoppade då över avslappningen i de tre första delarna. Efteråt kändes det väldigt bra och jag hade mer energi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Engberg

Jag har så länge jag kan minnas varit intresserad av hälsa och beteendeförändringar och läser därför nu till hälsopedagog på GIH, Gymnastik och idrottshögskolan i Stockholm. Det är en treårig utbildning med allt från fysisk aktivitet och beteendevetenskap till ekonomiska kalkyler för hälsoinsatser.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela