livsenergi

En sida om att hitta en sund livsstil och mer energi i vardagen.

Ashtanga yoga

Publicerad 2012-03-20 23:08:33 i

Idag har jag varit hemma och studerat och förberett ett vattencirkelpass som seniorerna ska få träna imorgon. Jag har förberett en miniföreläsning om frukost och mat efter träning också. Jag tog en paus i arbetet och tränade ashtanga yoga i vardagsrummet. Det var ett lite tuffare program idag. Men det gick bra. Jag satte i en dvd som jag har hemma. Det är ett program för nybörjare och det passade bra när jag haft ett träningsuppehåll eftersom jag var dålig. Så skönt att vara tillbaka och jag uppskattar att jag är frisk ännu mer nu efter influensan! Träning hemma kan vara en bra lösning när man vill vara tidseffektiv eller bara vill vara ensam. Nu ska jag lägga mig så att jag orkar med imorgon. :)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Engberg

Jag har så länge jag kan minnas varit intresserad av hälsa och beteendeförändringar och läser därför nu till hälsopedagog på GIH, Gymnastik och idrottshögskolan i Stockholm. Det är en treårig utbildning med allt från fysisk aktivitet och beteendevetenskap till ekonomiska kalkyler för hälsoinsatser.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela