livsenergi

En sida om att hitta en sund livsstil och mer energi i vardagen.

Narkosbedömning inför undersökningen

Publicerad 2012-06-14 08:29:10 i Hälsa

Idag ska Norah och jag till sjukhuset för narkosbedömning. Hon ska sövas under gastroskopin för att slippa obehag av undersökningen som sker genom matstrupen. Vi kommer också att få all information vi behöver. Igår bakade jag Norahs favorit, kladdkaka efter recept av Jacob Wismar för sista gången. Hon ville få äta kanelbullar, äppelpaj och kladdkaka en sista gång sa hon. Vi har inte tryckt i henne gluten nu men de här sista dagarna får hon äta precis vad hon vill. Jag hoppas att undersökningen blir av imorgon. Det blir många recept utan gluten här i fortsättningen. Alla recept jag lagt in hittills är också utan gluten slog det mig. :)

Norah hälsar att bananchips med chillikrydda är nya favoritsnacket. :) (starka tycker mamma)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Engberg

Jag har så länge jag kan minnas varit intresserad av hälsa och beteendeförändringar och läser därför nu till hälsopedagog på GIH, Gymnastik och idrottshögskolan i Stockholm. Det är en treårig utbildning med allt från fysisk aktivitet och beteendevetenskap till ekonomiska kalkyler för hälsoinsatser.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela