livsenergi

En sida om att hitta en sund livsstil och mer energi i vardagen.

Borta bra men hemma bäst...

Publicerad 2012-07-20 12:40:27 i Träning

I alla fall när det gällde träningsanläggning i det här fallet. Det var skönt att vara tillbaka på gymmet igen. Jag tränade i det så kallade "Fitnessroom" de hade på hotellet i Turkiet men där fanns väldigt lite utrustning och ingen AC. Så nu var det skönt att vara tillbaka på det gym jag är van att träna på.:) Jag delar upp träningen på olika delar av kroppen när jag styrketränar. Det behöver du inte göra om du bara styrketränar ett par gånger i veckan eller precis börjat träna. I tisdags tränade jag rygg och mage och igår bröst och triceps. Det är ganska häftigt hur tydligt det blir vilka muskler jag tränat eftersom det är där jag har träningsvärk. ;) Nu är vi på väg för att hälsa på kompisar på deras lantställe. Det ska bli jättemysigt. Dom har renoverat gäststugan så nu kan vi bo över. :) Jag har smygit ner mina löparskor också och ska försöka komma iväg på en runda. Trevlig helg! 😊

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Engberg

Jag har så länge jag kan minnas varit intresserad av hälsa och beteendeförändringar och läser därför nu till hälsopedagog på GIH, Gymnastik och idrottshögskolan i Stockholm. Det är en treårig utbildning med allt från fysisk aktivitet och beteendevetenskap till ekonomiska kalkyler för hälsoinsatser.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela